Tuesday, January 1, 2013

Apakah Xtravita B17 Sabah Snake Grass Botanical Drink?



XTRAVITA B17 SABAH SNAKE GRASS Botanical Drink adalah produk minuman kesihatan tambahan pertama khas di formulasikan untuk semua golongan.

Supplement XTRAVITA B17 adalah Produk supplemen tambahan bagi membantu pencegahan kepada pelbagai penyakit kronik. Diformulasi kan pertama di Malaysia gabungan dari biji apricot organik B17, Daun Belalai gajah, Graviola atau lebih dikenali sebagai Durian Belanda serta 20 khasiat nutrisi dan vitamin B17 yang dipilih antara ramuan terbaik . 

Gabungan bahan utama adalah dari ekstrak asli daun belalai gajah atau nama saintifiknya Clinacantus nutans, biji apricot organik B 17, durian belanda, epal stem sel phytocelltec, manna, maqui berry serta 20 ekstrak buah-buahan segar & herba terbaik di dunia yang mengandungi khasiat dan nutrien yang sangat tinggi disatukan dalam satu botol. 
Minuman supplemen ini membantu mencegah serta menangani masalah kesihatan tubuh badan dari pelbagai penyakit kronik. Dengan menggunakan teknologi saintifik eksklusif ia 100% ekstrak semulajadi menghasilkan produk berkualiti dan rumusannya tiada gula tambahan atau pewarna tiruan.

Produk ini sangat sesuai bagi pesakit kencing manis, strok, darah tinggi, kanser dan sebagainya sebagai supplemen tambahan untuk penjagaan kesihatan.

Ciri utama iaitu teknologi bio dimana peratusan penyerapan nutrisi yang tinggi lebih mudah diserap ke bahagian yang diingini di dalam tubuh badan anda.

Dengan kandungan anti oksidan yang tinggi yang berupaya melawan, mengurangkan radikal bebas dan membekalkan tenaga yang optimum.

Temui 1001 rahsia yang terkandung di dalamnya untuk kesempurnaan kesihatan anda.

TERBARU DI PASARAN - FORMULASI PERTAMA DI MALAYSIA

 Xtravita B17 Sabah Snake Grass Botanica

Sebotol - Rm 155.00




XTRAVITA B17 SABAH SNAKE GRASS
BOTANICAL DRINK

Membantu merawat pelbagai penyakit
Mengurangkan kadar kolestrol
Menurunkan Darah Tinggi..
Memelihara kesihatan Jantung
Anti Kanser, Anti Tumor ,Anti Radang
Anti Virus, Parasit & Bakteria
Pelindungan kesihatan otak & sistem saraf
Menurunkan kadar gula dalam darah
Meningkatkan pelawasan pada usus
Anti Alzheimer (Pelupa)
Angin Ahmar & lumpuh
Buasir & gout
Pedih ulu hati & batu karang
Membantu menjaga organ dalaman
Membantu masalah usus & ketumbuhan
Membantu uka dalaman perut
Mengawal kencing manis
Kulit melecur
Masalah selepas bersalin & sistem peranakan
Membantu penyingkiran toksin dalam badan
Mengurangkan kerosakan sel & tisu
Memberi kecergasan
Mencegah sakit tulang
Anti stress & Anti depressi

Untuk Tempahan XTRAVITA B17 SABAH SNAKE GRASS Botanical Drink Sila Hubungi 012-3155968


20 ultimate ingredients in 1 bottle. Bagi anda yang mempunyai saudara mara, kawan2 atau ibu bapa yang berpenyakit seperti kencing manis, darah tinggi, kanser, strok , dan penyakit kronik yang lain boleh cuba produk minuman ini sebagai supplemen tambahan insyallah pasti mendapat feedback yang positif.

Temui 1001 rahsia yang terkandung di dalamnya untuk kesempurnaan kesihatan anda.




TAHUKAH ANDA?

Sabah Snake Grass (SSG), nama saintifiknya Clinacanthus nutans atau Clinathanus. Nama dalam bahasa cinanya berbagai, ada yang memanggilnya Yu Xun Cao dan ada mengelarnya Shen Caodan, nama tempatan dipanggil sebagai Pokok Belalai Gajah atau Gendis.

Daun ini telah mula di kenali kerana khasiatnya yang mampu membantu mencegah pelbagai penyakit kanser & penyakit kronik.

Khasiat DAUN BELALAI GAJAH atau SABAH SNAKE GRASS boleh mengubati penyakit Kanser seperti Uterus Cancer, Prostate Cancer, Breast Cancer, Lang Cancer, Leukemia Patiens, Dialysis Patiens, High Blood, High Uric Acid, Diabetes dan banyak lagi.

Di Thailand Daun Belalai Gajah digunakan sebagai bahan untuk merawat penyakit kulit. Ekstrak daripada daunnya yang segar digunakan untuk merawat ruam kulit. Malahan ekstrak dari tumbuhan ini juga digunakan didalam krim yang disapu pada badan ketika terkena cacar air (chicken pox). Ekstraknya juga digunakan untuk mengubati dermatitis.

Ia juga digunakan sebagai penawar kepada racun dari gigitan ular. Ada Kajian saintifik menunjukkan walaupun ekstrak tumbuhan ini tidak memberikan tindakbalas langsung terhadap bisa ular, tetapi jika diberikan secara oral ia akan memanjangkan tempoh bertahan tikus yang telah disuntik dengan racun ular .

UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA SMS KE 012-3155968 .



 

  

 

 





 

 

No comments:

Post a Comment

Web form powered by 123ContactForm.com | Report abuse